تینیجر کیست ؟ Things To Know Before You Buy

Wiki Article

این مجموعه بر خلاف دیگر سریال های این ژانر، به مشکلاتی پرداخته است که نوجوان های زیادی در دنیای واقعی با آن دست و پنجه نرم میکنند. انتقادات زیادی مبنی بر ترویج خودکشی و استفاده از مواد مخدر به این مجموعه وارد شد، اما سازندگان آن ادعا میکنند که این مجموعه بیش از اینه باعث آسیب دیگران شود، آگاهی مردم را افزایش داده است.

اولریخ بسیار سخت تلاش کرد که از اتفاق افتادن این تراژدی ها جلوگیری کند و به این نتیجه رسید که مقصر این اتفاقات یک نفر است: هلگه داپلر.

اما ماجرا پیچیده تر شد. زیرا اگنس و هانو یا همان نوح تاوبر خواهر و برادر  بودند و دختر نوح یعنی شارلوت میشود دختر دایی اولریخ که با پیتر داپلر یعنی پسر هلگه ازدواج میکند؛ و این یعنی اولریخ با مردی که زندگی اش را به فنا داد نسبت خانوادگی دارد.

لاجر بوکلمان (تینیجر)؛ اولیور ماسوچی (بزرگسال)؛ ونفرید گلاتزیدر( پیر)

کمدی یکی از ژانرهای پر مخاطب برای نوجوانان است. مخصوصا اگر فیلمی هم پیدا شود که به زبانی طنز دغدغه های آنها را به تصویر بکشد، می تواند کاندیدی مناسب برای انتخاب بهترین فیلم تینیجری باشد.

اگه می خوای بدونی چقدر عصبانی هستی تست عصبانیت رو انجام بده

۱۸ دقیقه مطالعه اشتراک گذاری: تلگرام توییتر واتس اپ فیس‌بوک و بالاخره پس از مدت ها توانستیم بفهمیم که عجیب ترین و پیچیده ترین سریال نتفلیکس چگونه تمام میشود.

به دستور آدم و حوا، شارلوت در کودکی توسط نسخه دیگری از خودش و مادرش دزدیده شده و به تانهاوس سپرده میشود.

اینستاگرام این دنسر معروف را می‌ توانید با وارد کردن نام او در قسمت جستجوی اینستاگرام پیدا کنید یا از طریق لینک اینستاگرام زهرا آقازاده می توانید پیجش را پیدا کنید او کلیپ و عکس های زیادی از خود منتشر کرده که شما می توانید با فالوو کردن پیجش جزو فالوور هایش شوید و عکس ها و کلیپ هایی که منتشر می‌ کند را لایک کنید و برای او تینیجر کیست ؟ کامنت های زیبا بگذارید.

اسکات مک کال که کاراکتر اصلی این مجموعه است، پس از اینکه توسط یک حیوان ناشناخته گاز گرفته میشود به یک گرگینه تبدیل میشود.

لینا اورزنداسکی (کودک)؛ آنه رت-پالی (بزرگسال)؛ آنجلا وینکلر (نسخه پیر)

خوشبختانه این روزها فیلم ها و سریال های کاملا جدید تینیجری وجود دارد که بسیار پرتحرک تر و اغلب با کیفیت تر از فیلم و سریال های تینیجری در گذشته است. بنابراین دست ما در معرفی بهترین ها بسیار باز است.

برخورد رگینا و کلاودیا بر پایه وجود اولریخ بود و اگر اولریخ وجود نداشته باشد، احتمال اینکه الکساندر در ویندن توقف کرده باشد بسیار ناچیز است.

پس همراه ما باشید تا اطلاعات کافی از این واژه داشته باشید و با بلاگرهای ایرانی بیشتر آشنا شوید.

Report this wiki page